Menu Close

Karjeros diena 8kl.

Vasario 28 dieną 8 klasės mokiniai, lydimi klasės vadovės, Karjeros dieną daug keliavome. Pirma vykome į Plungės technologijų ir verslo profesinę mokyklą, kurioje buvome supažindinti su mechaniko, suvirintojo, apdailininko (statybininko), kirpėjo, virėjo, padavėjo ir barmeno profesijomis. Sužinojome, kad mokykla ypač daug dėmesio skiria praktiniams profesijos įgūdžiams. Iš Plungės traukiniu nuvykome į Klaipėdą. Geležinkelio stotyje buvome supažindinti su Lietuvos geležinkelių tinklu, traukinių valdymo sistema ir traukinio mašinisto profesija. Po to apžiūrėjome traukinio garvežį, net pavėžino mus keliasdešimt metrų nuo geležinkelio stoties iki depo – garvežių remonto dirbtuvių. Kitas kelionės tikslas buvo „Klaipėda Hostel“. Čia sužinojome, kuo viešbutis skiriasi nuo hostelio, ir kad nakvynės namų šeimininkė būna ir registratorė, ir kambarinė, ir gidė. Namo grįžome „pasimatavę“ net keletą su kelionėmis susijusių profesijų ir žinodami, kad dar turime laiko apmąstyti ir pasirinkti tinkamiausią… Mantas ir Martynas, 8 klasės mokiniai